Гарантія

Компанія RICOMA INTERNATIONAL CORPORATION (США) офіційно імпортує свою техніку на територію України. Отже Ви отримуєте надійний виріб, який підлягає гарантійному обслуговуванню та ремонту. Ми докладаємо великі зусилля, щоб наше обладнання приносило Вам задоволення, і допоможемо з вирішенням будь-яких ситуацій щодо техніки RICOMA у разі їх виникнення під час гарантійного терміну та після його завершення.

Гарантійні зобов’язання описані нижче стосуються тільки техніки, придбаної в офіційному представництві компанії в Україні або у дилерів, що співпрацюють з офіційним представництвом.

Гарантійний термін становить 12 місяців від дня покупки обладнання.

Гарантія розповсюджується на всі вузли і механізми обладнання, за виключенням витратних деталей та матеріалів, зазначених нижче.

Протягом дії гарантійного терміну всі роботи із заміни запчастин, самі запчастини та налаштування для клієнта є безкоштовними.

Гарантійні роботи виконуються уповноваженим представником компанії RICOMA.

Ремонт або налаштування можуть бути проведені представником компанії в телефонному режимі за загодою з замовником. У такому разі замовник під керівництвом уповноваженого техніка може провести ремонт або налаштування самостійно.

До витратних деталей та матеріалів відносяться: голки, шпульки, шпульні ковпачки, човники, вайпери, пікери, лампи освітлення, запобіжники, ресиплікатори, ножі обрізки ниток, буфери тримача лапки, п’яльця тощо.

Компанія RICOMA Україна не несе відповідальності за:

  • Несправності, викликані внаслідок стихійних лих або обставин непереборної сили.
  • Будь-який продукт, який було змінено або модифіковано способами, не схваленими представником RICOMA.
  • Запчастини, приладдя або аксесуари, що не постачаються компанією RICOMA.
  • Пошкодження/дефекти, спричинені неправильним використанням обладнання.
  • Пошкодження/дефекти, спричинені використанням неправильного програмного забезпечення або дизайнів вишивки.
  • Пошкодження/дефекти, спричинені нормальним зносом, відсутністю належного технічного обслуговування або недотриманням інструкцій щодо безпечної експлуатації та технічного обслуговування, що включає, але не обмежується належним змащенням, натягом нитки, положенням голки та чисткою обладнання.
  • Зовнішні фактори, такі як навколишнє середовище, нехтування технічним обслуговуванням або проблемами з електропостачанням.
  • Загальне періодичне технічне обслуговування та профілактичне обслуговування.
  • Додаткове навчання оператора.
  • Машини, на яких серійний номер було змінено або вилучено.
  • Програмне забезпечення.