Компанія RICOMA INTERNATIONAL CORPORATION (США) офіційно постачає своє вишивальне обладнання в Україну. Наші покупці отримують якісну техніку, у якої передбачене гарантійне обслуговуванню та ремонт. Ми прикладаємо великі зусилля, щоб наше обладнання приносило Вам задоволення. Ми завжди допоможемо вам вирішити будь-які питання, які стосуються техніки RICOMA у разі їх виникнення під час гарантійного терміну та після його завершення. Гарантійні зобов’язання описані нижче стосуються тільки техніки, придбаної в офіційному представництві компанії в Україні або у дилерів, що співпрацюють з офіційним представництвом.
Гарантійний термін становить:
- 5 років: гарантія на всі двигуни вишивальних машин
- 3 роки: гарантія на електронні компоненти вишивальних машин
- 1 рік: гарантія на деталі механічної частини вишивальних машин
- 1 рік: гарантія на всі механічні та електронні компоненти пресів для термодруку
Гарантія розповсюджується на всі вузли і механізми обладнання, за виключенням витратних деталей та матеріалів, зазначених нижче.
Протягом дії гарантійного терміну всі роботи із заміни запчастин, самі запчастини та налаштування для клієнта є безкоштовними.
Гарантійні роботи виконуються уповноваженим представником компанії RICOMA.
Гарантія компанії RICOMA Україна не розповсюджується на такі випадки:
- Несправності, викликані внаслідок стихійних лих або обставин непереборної сили.
- Будь-який продукт, який було змінено або модифіковано способами, не схваленими представником RICOMA.
- Запчастини, приладдя або аксесуари, що не постачаються компанією RICOMA.
- Пошкодження/дефекти, спричинені неправильним використанням обладнання.
- Пошкодження/дефекти, спричинені використанням неправильного програмного забезпечення або дизайнів вишивки.
- Пошкодження/дефекти, спричинені нормальним зносом, відсутністю належного технічного обслуговування або недотриманням інструкцій щодо безпечної експлуатації та технічного обслуговування, що включає, але не обмежується належним змащенням, натягом нитки, положенням голки та чисткою обладнання.
- Зовнішні фактори, такі як навколишнє середовище, нехтування технічним обслуговуванням або проблемами з електропостачанням.
- Загальне періодичне технічне обслуговування та профілактичне обслуговування.
- Додаткове навчання оператора.
- Машини, на яких серійний номер було змінено або вилучено.
- Програмне забезпечення.
Документи для гарантії:
При купівлі вишивальної машини Ricoma виписується гарантійний талон, в якому зазначається модель, серійний номер і дата купівлі обладнання.
Умови повернення товару:
Згідно ст. 9 закону України «Закон про захист прав споживача» кожний покупець вишивальних машин Ricoma має право обміняти придбану машину не пізніше 14 днів з дня покупки. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Вартість зворотної доставки не покривається компанією. Клієнт несе відповідальність за будь-які витрати на зворотну доставку, якщо товар не пошкоджений або дефектний.
Найчастіші запитання про наші гарантію:
Якщо терміново потрібно налаштувати машину, а технічний працівник не може приїхати. Що робити у такому випадку?
Ремонт або налаштування можуть бути проведені представником компанії в телефонному режимі за згодою з замовником. У такому разі замовник під керівництвом уповноваженого техніка може провести ремонт або налаштування самостійно. Якщо не вдається провести ремонт в телефонному режимі, фахівець компанії виїжджає до клієнта в найшвидший можливий термін.
На що не розповсюджується гарантія?
Гарантія не розповсюджується на витратні матеріали та деталі. До витратних деталей та матеріалів відносяться: голки, шпульки, шпульні ковпачки, човники, вайпери, пікери, лампи освітлення, запобіжники, рециплікатори, ножі обрізки ниток, буфери тримача лапки, п’яльця тощо