Промислова вишивка та її роль у формуванні креативної галузі

У блозі американської компанії RICOMA, всесвітньо відомого виробника вишивального обладнання, опублікована стаття «Вишивка – потужний етнічний бренд України», підготовлена керівником офіційного представництва «RICOMA Україна» Олександром Якимовичем у співпраці з фахівцями FRESHPR про історію, сучасний стан та перспективи розвитку вишивальної справи в Україні.

В Україні спостерігається стрімкий розвиток підприємств, які спеціалізуються на машинній вишивці. Бачимо сучасне продовження традиції одного з найбагатших виявів українського декоративного-прикладного мистецтва, яка без перебільшень налічує понад 2 тис. років. Разом із цим, йдеться про розвиток цілого сектору легкої промисловості та потенціал українців створювати власні бренди у креативній індустрії.

Компанія «RICOMA Україна» працює понад 15 років, втілюючи у щоденній практиці роботи з клієнтами девіз «Think beyond» («Думаючи про майбутнє»). Компанія не лише пропонує високотехнологічне обладнання, приносячи на український ринок найкращі стандарти виробництва та сервісу, але й що викликає особливу повагу – формує сприятливе бізнес-середовище для розвитку нових підприємств у сфері дизайну і моди. Компанія «RICOMA Україна» виступає партнером з розвитку бізнесів для підприємців-початківців, надаючи їм підтримку у навчанні, консалтингу, пошуку постачальників у процесі започаткування власної справи.

З оригіналом статті «Вишивка – потужний етнічний бренд України», з якої Ви зокрема дізнаєтеся, чому до популяризації українські вишивки долучалися навіть Пабло Пікассо та Джім Моррісон можна ознайомитися на американському сайті тут.

Українську версію статті «Вишивка – потужний етнічний бренд України» читайте у нашому Блозі.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Вас також може зацікавити